Tablet bij de Kruidvat, is dat wat?

Berichtdoor Bambam » za 22 okt 2011, 09:24

De kruidvat heeft op dit moment een Samsung tablet in de aanbieding voor 139 euro.
Is dat kwalitatief een goed apparaat en zou jij hem nemen of adviseer je mij een andere te nemen?
Bambam
Beheerder

Advertentie

Advertentie

Re: Tablet bij de Kruidvat, is dat wat?

Berichtdoor Morpheus » wo 26 okt 2011, 11:12

Ik heb op internet gezocht naar "Reviews" maar kom niet veel tegen.
Wel las ik onderstaande tekst op een (niet specifiek android) forum, waar iemand in maart dit jaar het volgende schreef:

*Quote*
En ja hoor, het is begonnen!
Bart smit en intertoys hebben nu bijde een 7 inch tablet in de winkel liggen.
Allebij houden ze dit weekend actie. Die van intetoys is met webcam en kost officieel € 199, maar dit weekend dus €100. Die bij bart smit is zonder cam, lijkt er verder sprekend op. Kost normaal € 149 en dit weekend € 89. Hiermee is Het zogenaamde kruidvat tablet een feit:)

Heelaas worden afgezien van een afbeelding in de folder en de webshop geen merknamen of processor getoond. Wel word beweerd dat ze zelfs .mkv kunnen afspelen, maar hoe t m zit met zaken als flash staat dr niet bij:(
Voor de rest, sja standaard specs. Microfoon. 4 gig opslag, uitbreidbaar met micro md tot 32 gig, resistief, wifi. Klanten zijn er wel redelijk positief over wat score betreft, maar echt revieuws staan dr ook niet bij.
Oh en hij ze draaien android 2.2

Ik kan er buiten de folders de en de webshops verder op t net nog niks van vinden.

Edit. Even nog de link van de webshop met daarop de tablet.

http://www.bartsmit.com/t...oid-2-1-besturingssysteem

Kans groot dat je kinderen straks eerder met een tablet rondlopen dan je zelf:)
Ik wacht natuurlijk braaf tot ze nog maar €45 kosten...

*Unquote*

Eigen ervaring heb ik niet, ik vraag morgen op mijn werk of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik weet niet alles, maar wel een heel klein beetje van heel veel..
Morpheus

Re: Tablet bij de Kruidvat, is dat wat?

Berichtdoor Bambam » zo 02 dec 2012, 22:47

Ik heb inmiddels een Cherry tablet voor 99 euro bij het Kruidvat gekocht en dit werkt helemaal lekker.
Android 4.0 en 10 inch scherm en het werkt als een trein, ik ben ook zeer te spreken over de lange accuduur.

Daar heb ik geen duur merk zoals Samsung voor nodig, zelf heb ik niet veel goede ervaringen met Samsung.
Bambam
Beheerder

Keer terug naar Android tablets